0 oy
254 göst.
13 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (138 puan) sordu
Kizlar ilk gebeligim 36+2yim  bugun pelviks bölgem çok agriyo altım böyle çıkacak gibi ağrı var kasiklarim da agriyo sizce normelmiii bu ağrılar yurus falanda.yapiyorum belki geçer diye geçmiyor ağrı hafifletmek için ne yapmalıyız oturup kalkamıyorum 
Gebelik haftası 36+2

1 cevap

0 oy
13 Nisan 2023 (844 puan) cevapladı
Dinlenmelesin çok ağrın oluyorsa doktoruna magnezyum yazdırabilirsin
13 Nisan 2023 (138 puan) yorumladı
Magnezyum kullanıyorum suda eritmeli  Bi iş yapmıyorum öylede anlamadim gitti
13 Nisan 2023 (844 puan) yorumladı
Son haftalarinn ağrıların normal ama artık
13 Nisan 2023 (138 puan) yorumladı
Hayırlısı ya artık doğsa vlla ya yoruldum gebeligim sıkıntılı geçti hep
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 308 göst.
0 oy
1 cevap 260 göst.
0 oy
2 cevap 297 göst.
0 oy
3 cevap 476 göst.

1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...