0 oy
676 göst.
17 Ocak 2019 Doğum kategorisinde (8 puan) sordu

Merhaba arkadas lar nisada derya hanımda sezeryan yapan ve memnun kalan varmı bide sezeryan ücreti hakkında bilgi verirmisiniz şimdiden tşkler

Gebelik haftası 13+5

2 Cevap

0 oy
17 Ocak 2019 (760 puan) cevapladı

Fiyatlar uçtu da zaten.. Benim gittiğim hastane de sezeryan 3.500 sanıırm normal doğum da 2.500 civarlarında. 

17 Ocak 2019 (760 puan) yorumladı
Canım ben istanbul Tuzla da gisbir hastanesine gidiyorum
17 Ocak 2019 (8 puan) yorumladı
Baya pahalıymıs canım ama yapıcak Bişey yok memnunsan
17 Ocak 2019 (760 puan) yorumladı
Doktorum çok iyi canım 5bin de istese veririm mecbur başka doktora güvenemem başından beri ona gidiyorum çünkü aşırı ilgili.
17 Ocak 2019 (8 puan) yorumladı
Haklısın canım sağlıkla al kucagına inşallah
17 Ocak 2019 (760 puan) yorumladı
Amin canım Saol teşekkür ederim ❣️ sende sağlıkla al kucağına inşallah :*
-Reklam-
0 oy
17 Ocak 2019 (1,210 puan) cevapladı

Bende antepteyim defalife gidiyorum 1350 lira isin ilginc tarafi normal dogumda 1350 lira sezaryanda 1350 lira anlamadim valla

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 4,034 göst.
0 oy
5 cevap 398 göst.
0 oy
3 cevap 1,296 göst.
0 oy
2 cevap 627 göst.

1,512,183 soru

24,666,019 cevap

366,978 kullanıcı

...