0 oy
127 göst.
13 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (114 puan) sordu
Mrb kızlar ben boş gebelik geçirdim 18 gün önce kendiliğinden düşük yaptım kürtaja gerek kalmadan kanamam bir hafta sürdü sadece biti ama 18 gün oldu hala adet olmadım boş gebelikten sonra normal mi korkuyorum bir sorun mu var diye ilk defa düşük olduğu için bilmiyorum ne zaman adet olurum size lce 7 haftalıkken düşük oldu bu arada boş kese yani 

2 Cevap

0 oy
13 Nisan 2023 (890 puan) cevapladı
33 gün sonra oldum ama ben kürtaj oldum bence fark etmiyor çok olmamış düzensizlik normal 
13 Nisan 2023 (114 puan) yorumladı
Tm canım teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
13 Nisan 2023 (931 puan) cevapladı
Beta sıfırlanmadan adet olamazsın canım benim düşük yaptım 10 gün kanamam oldu yaklaşık 26 27 gün sonra lekelenme tarzı çok aşırı olmadı az bir adet kanaması yaşadım inşallah en kısa zamanda düzene girersin
13 Nisan 2023 (114 puan) yorumladı
Sağol canım abim

İlgili sorular


1,512,150 soru

24,665,566 cevap

366,955 kullanıcı

...