–1 oy
236 göst.
13 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (0 puan) sordu
Dün hamile olduğumu öğrendim 3 tane doğum yaptım 

5 yaşında 4 yaşında ve 14 aylık çocuklarım var hepsi sezeryan doğum, 4. Tehlikeliymiş çok korkuyorum galiba bebeği aldircam bugün doktora gidecem ne yapayım nolur akıl verin kafayı yiyecem 
Gebelik haftası 2+1
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

2 Cevap

+2 oy
13 Nisan 2023 (339 puan) cevapladı
Korkunuz normlalde sezeryandan sonra 1 yok bile geçmeden hamile kalan bir sürü kadın var ama aldırmak istemek nedir ya sonuçta siz istemişsinix olmuş yani senin ve eşine bağlı mantıklı düşünün derim yanınızdakikerle karnınizdaki sabinin hiç bir farklı yok 
-Reklam-
+1 oy
13 Nisan 2023 (413 puan) cevapladı
Korunmama sebebin neydi ? kibarca soruyorum, bebek aldırmak canilikde

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 293 göst.
0 oy
5 cevap 371 göst.
27 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Umudum0476 (2 puan) sordu
0 oy
1 cevap 733 göst.
0 oy
9 cevap 1,059 göst.

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,394 kullanıcı

...