0 oy
672 göst.
16 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (128 puan) sordu

20+4 gunlugum agzımın tadı hiç yok sizde oyle misiniz

Gebelik haftası 20+4

4 Cevap

0 oy
16 Ocak 2019 (760 puan) cevapladı

Ben demir ilacı içinde biraz ağız tadım iğrençleşiyor sonra çikolata filan yiyorum mecbur 

16 Ocak 2019 (128 puan) yorumladı
Ben 4 kilo aldım sen kac haftalıksın kac kilo aldın
16 Ocak 2019 (760 puan) yorumladı
Kız ben de zayıfım 42 kiloyla hamile kaldım 20 haftalık oldum 5 kilo aldım ama yinede dikkat ediyorum doktorum da çok alma sakın dedi :) ekmeği filan bıraktım o yüzden dikkat ediyorum mecbur çok almamak için
16 Ocak 2019 (128 puan) yorumladı
Bende 46kaldım kız ekmegı kesıyon cocuk nasıl kilo alacak
16 Ocak 2019 (760 puan) yorumladı
Çocuk kuruyemiş muz süt et balıkla beslenir canım zaten ekmek bebeğe yaramıyor ki bebek sadece saydıklarımdan kilo alıyor :) canan Karatay da kızıyor zaten yemeyin diyo :) ben o 5 kiloyu da ekmekle aldım hep ya sabahları 1 tam ekmek yiyordum hep baktım hızlı gidiyoruz dur dedim :)
16 Ocak 2019 (128 puan) yorumladı
Ben o kadar yemiyom ekmegı anladım
-Reklam-
0 oy
16 Ocak 2019 misafir cevapladı

Benimde hiç.yok bıktım sakız çiğnemekten 5. Haftadan beri öyleyim şuan 24+4 haftalığım hâlâ tadı yok

16 Ocak 2019 (128 puan) yorumladı
Bende aynı vala
0 oy
16 Ocak 2019 (1,125 puan) cevapladı

33 haftalığım ama hala yok. Doğumdan sonra da hemen gelmiyor bazen. Zamanla düzeliyor hatta fark eymiyorsun bile. 

0 oy
16 Ocak 2019 (201 puan) cevapladı

Aynen öyleyim bende ne tatlının tadından birsey anlyorum nede tuzludan surekli eksimsi bi tad ağzımda 

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 669 göst.
0 oy
2 cevap 282 göst.
0 oy
0 cevap 123 göst.

1,512,336 soru

24,667,936 cevap

367,096 kullanıcı

...