0 oy
157 göst.
9 Nisan 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (24 puan) sordu
iyi gunler 1.ci sezeyanin acil olmustu preklamsi den dolayi ve o ameliyattan sonra sezeryan yerinde yapisiklik olsmus 2 dogumum da belli oldu yapisiklik suan 3 gebeligim ve yapisikliktan dolayi doktor universite , arastirma veya ozelde dogum yapmami soyledi bulundugum yerde ozel hastane yok universte ve arastirmalar da uzak bu sekilde yapisiklik olup sorun yasayan oldumu veya ne yapmam gerekli simdiden teskkurler 
Gebelik haftası 7+6

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 398 göst.
18 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yeliz068 (56 puan) sordu
0 oy
3 cevap 540 göst.
23 Mart 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Yeliz068 (56 puan) sordu
0 oy
5 cevap 684 göst.
30 Nisan 2020 Doğum kategorisinde Cigdemoyku12 (22 puan) sordu
0 oy
3 cevap 559 göst.
6 Şubat 2019 Doğum kategorisinde Nigarss (6 puan) sordu

1,512,294 soru

24,667,240 cevap

367,056 kullanıcı

...