Kızlar 2 gün gecikti reglim dayanamadım test yaptım ama her zaman olduğu gibi adet olma belirtileride var ilk bu testi yaptım
sanki silik çizgi var gibi diğerlerinde tek çizgi sizce hamilelik var mı
1,512,674 soru
24,672,139 cevap
367,317 kullanıcı