Merhaba hanımlar 38 haftalık gebeyim hafif sancılarım vardı nstde çıkmış mi bakar mısınız
Birde alttan muayene etti ama sızlıyor hala birşey olur mu doğumu tetiklermi sizce
j2
1,512,352 soru
24,668,137 cevap
367,111 kullanıcı