0 oy
137 göst.
3 Nisan 2023 Tüp Bebek kategorisinde (212 puan) sordu
Merhaba kızlar öncelikle ben 23 hafta oldum bugün kaç gündür bebek hareketlerini çok az hissediyorum normalmı acaba çok korkuyorum böyle çok az çok hafif hissediyorum daha önce çok güzel hissediyordum sanki böyle bebek kendini döndürüyordu ama şimdi öyle değil böyle çok az hissediyorum 
Gebelik haftası 23
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 297 göst.
3 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
2 cevap 188 göst.
2 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
0 cevap 102 göst.
0 oy
0 cevap 68 göst.

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...