Arkadaşlar 10 nisanda transfer olucam büyük bir ihtimalle vitamin kallanmıyorum doktorum sadece estrofem coraspirin ve folik asit yazdı bu şekilde tedavi olan var mı?
1,512,191 soru
24,666,093 cevap
366,981 kullanıcı