0 oy
191 göst.
3 Nisan 2023 Tüp Bebek kategorisinde (171 puan) sordu

Arkadaşlar 10 nisanda transfer olucam büyük bir ihtimalle vitamin kallanmıyorum doktorum sadece estrofem coraspirin ve folik asit yazdı bu şekilde tedavi olan var mı? 

1 cevap

0 oy
3 Nisan 2023 (258 puan) cevapladı
D vitamun folik asiti pazartesi persembe aldim ben transfer öncesi fitil progestan iğne estrofem başlattı 12. Haftaya kadar kullandım tuttu benim bebisim 15 haftalık 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 403 göst.
30 Ekim 2022 Tüp Bebek kategorisinde Merrrvee (1,335 puan) sordu
0 oy
4 cevap 778 göst.
0 oy
2 cevap 482 göst.
0 oy
0 cevap 204 göst.

1,512,191 soru

24,666,093 cevap

366,981 kullanıcı

...