0 oy
350 göst.
3 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (273 puan) sordu
Kızlar 28 haftalıkken doktorum vermşti lansoru ilaçlar midemi ağrıttığı için gerek duymaddım çok kullanmadmm. Ama su an midem berbat durumda 24 saat yanma ve ağrı yaşıyorum. Kullanna varmı aranızda doktoru aradm da ulaşamadımm size sormak istedm 
Gebelik haftası 35+4

1 cevap

0 oy
3 Nisan 2023 (13 puan) cevapladı
Merhaba benimde 31+3 haftalık.Midemde ülser var her gün çok kötü oluyordum. 28 haftadan itibaren kullanmaya başladım. Kullandığımdan beri mide ağrılarım geçti.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 186 göst.
0 oy
1 cevap 213 göst.
0 oy
2 cevap 426 göst.
0 oy
4 cevap 528 göst.
14 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aybuke onel (36 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,622 cevap

367,022 kullanıcı

...