37 haftadayım bugun alttan muayane ve idrarda yuksek oranda enfeksıyon ve mantar cıktı. Fitil verdi doktor GYNO-LOMEXIN 600 MG OVÜL ve suya atılan tek kullanımlık ilaç. Aranızda kullanan oldumu doguma yakın. Bebege zararı var mı bunların.
1,512,345 soru
24,667,977 cevap
367,101 kullanıcı