0 oy
357 göst.
16 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (700 puan) sordu

Kızlar bebeğin suyunun gitmesi şüphesiyle 3 gün hastanede yattım öksürünce hapşırınca istifra edince altıma kaçıyordum. İdrar yolunda enfeksiyon saptandı antibiyotik uygulandı çok şükür bugün taburcu oldum. Akıntı kaşıntı yanma vs böyle şikayetlerim yoktu sadece zorlanınca idrar kaçıyordum. Gebelikte enfeksiyon önemli dedi doktor. Başınızdan geçiyorsa veya geçerse lütfen dikkat edin..

Gebelik haftası 24+3

3 Cevap

0 oy
16 Ocak 2019 misafir cevapladı

Çok gecmiş olsun canım 

16 Ocak 2019 (700 puan) yorumladı
Sağolasın canım allah razı olsun
-Reklam-
0 oy
16 Ocak 2019 (1,003 puan) cevapladı

Çok geçmiş olsun canım sağlıkla doğsun bebeğin

16 Ocak 2019 (700 puan) yorumladı
Çok teşekkür ederimm
0 oy
16 Ocak 2019 (1,117 puan) cevapladı

Aaaa bende arada öksürdükce hapşurdukca veya istifr edince altıma kacırıyorum. Gebeliğin normal hallerinden sanıyodum. Enfeksiyondan sebep mi böyle oluyomuş :(

16 Ocak 2019 (700 puan) yorumladı
Valla bana enfeksiyon teşhisi konuldu canım. Akıntı kaşıntı yanma şikayetim olmamasına rağmen. Umarım senin ondan değildir
16 Ocak 2019 (1,117 puan) yorumladı
İnşallah değildir doktoruma danışıcam bunu

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 316 göst.
15 Temmuz 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Zeynep0113 (309 puan) sordu
0 oy
3 cevap 371 göst.
0 oy
2 cevap 487 göst.
22 Ekim 2023 Doğum kategorisinde Mizginhakan (284 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,092 göst.

1,512,520 soru

24,670,290 cevap

367,215 kullanıcı

...