0 oy
195 göst.
29 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (20 puan) sordu
Merhaba kizlar 8+4 haftalik hamileyim idrar enfeksiyonu çıktı doktor ilaç fitil bı antibiyotik verdi primi die  de karnımda ağrı ağır birşey varmış gibi içi çekiliyor gibi ağrıyor neden olabilir ki bunlar normal mi.
Gebelik haftası 8+4
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 422 göst.
17 Nisan 2020 Doğum kategorisinde Umut - un Anesi (2,043 puan) sordu
0 oy
2 cevap 499 göst.
6 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Elifv (3,612 puan) sordu
0 oy
7 cevap 845 göst.
14 Aralık 2025 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Khdhvavagshdjdjf (952 puan) sordu

1,512,559 soru

24,670,809 cevap

367,243 kullanıcı

...