0 oy
138 göst.
29 Mart 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (16 puan) sordu
İdrarda glukoz değerim biraz yüksek çıktı. Ne gibi zarari var bana ve bebeklerime acaba. Değerin düşmesi için ne yapmam gerek. 33+5 haftalık ikizlere hamileyim.
Gebelik haftası 33+5

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 292 göst.
0 oy
4 cevap 699 göst.
21 Ocak 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gizem.26 (143 puan) sordu
0 oy
0 cevap 137 göst.

1,512,662 soru

24,672,052 cevap

367,307 kullanıcı

...