0 oy
255 göst.
29 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (56 puan) sordu
Kızlar kusura bakmayın bişey danışmak istiyorum. 4/ 5 gündür yemekten sonra karnım çok ağrıyor. Sonra büyük lavaboya gidiyorum ama yapamıyorum. Sizde de oldu mu hiç bilginiz var mı 
Gebelik haftası 18+4

1 cevap

0 oy
29 Mart 2023 (7 puan) cevapladı
Bende de oldum cnm çok kötü birey meyse suyu içtim kaysi hem lavaboya gittim çok iyi geldi cnm 
29 Mart 2023 (56 puan) yorumladı
Gün içinde ağrı çekiyorum o yüzden
29 Mart 2023 (110 puan) yorumladı
Yapamadığın içindir o ağrı korkma bide kullanılan vitaminler kabız yapıyor sen kuru kayısı ve bolca su iç iyi gelecek bak
29 Mart 2023 (56 puan) yorumladı
Teşekkür ederim içim birazda olsarahatladı
29 Mart 2023 (110 puan) yorumladı
İhmal etme ama olur mu geçmiş olsun canım rabbim sağlıklı hamilelik ve doğum nasip etsin hepimize inşallah
30 Mart 2023 (56 puan) yorumladı
Tamam Amin inşallah hepimize :)))
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 391 göst.
11 Haziran 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tugceee11 (656 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,004 göst.
10 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu

1,512,206 soru

24,666,250 cevap

366,991 kullanıcı

...