0 oy
357 göst.
29 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (182 puan) sordu
Şuan 4+3 hatfalıgız takvıme göre beta 1780 cıkmış güzel mi kızlar
Gebelik haftası 4+3

3 Cevap

0 oy
29 Mart 2023 (232 puan) cevapladı
Maşallah çok güzel 
-Reklam-
0 oy
29 Mart 2023 (232 puan) cevapladı
Gayet güzel hatta biraz yüksek bile ikiz olma ihtimali yüksek hayırlı olsun şimdiden 
29 Mart 2023 (43 puan) yorumladı
Ikizler beta belli olmuyor olsaydı benim oldr 4 haftalikken 4 binlrdydi şimdi 25 haftalik olduk ama tek bebek
0 oy
29 Mart 2023 (14,035 puan) cevapladı
Canım 4+3 te benim 152 idi. Benimki geç döllenme. Seninki normal yumurtlama zamanında olmuş büyük ihtimal. 2 gün sonra tekrar kan verin, artışı 2 kat olmalı. Hayırlı olsun 
29 Mart 2023 (182 puan) yorumladı
Cuma kadın dogum gidicem haftaya salı tekrar vericem kan hayırlısıyla

İlgili sorular

+1 oy
2 cevap 311 göst.
6 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Meryem yavuz (29 puan) sordu
0 oy
1 cevap 391 göst.
0 oy
10 cevap 1,060 göst.
2 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Nurrseda (137 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...