0 oy
314 göst.
28 Mart 2023 Doğum kategorisinde (447 puan) sordu
Bayanlar 40.haftami doldurucam ikinci gebeligim hala gelen giden yok sizce doktor suni sancı verir mi dolunca haftam açıklık varmı diye muayene de etmiyor 

2 Cevap

0 oy
28 Mart 2023 (273 puan) cevapladı
40+3olarak bende bekleyeyim benimde acıklıgım yok adet sancısı gibi sancı belimde agrı falan oluyor kahverengı leke geldi dun komtrole gittim herseyı normal sancı gozukuyor nst de ama acıklık yok o yuzden yatısda yapmadım banada yardımcı olursanız tecrubeli anneler 
-Reklam-
0 oy
28 Mart 2023 (1,801 puan) cevapladı
Bana 41 de gelmezse suni sancı demişti ama 40 da doğum yaptım 
28 Mart 2023 (273 puan) yorumladı
37 de sancım oldu benim baktılar ben onu anlamadım
28 Mart 2023 (273 puan) yorumladı
Benimde cuma gunu 40 bitecek 41 olacam Allahm 41 olmadan sag saglım kucagıma alırım ınsallah
28 Mart 2023 (1,801 puan) yorumladı
Doğum anına kadar bir belirtim olmadı kanamam oldu onunla acile gittim nst de sancım da çıkmıyordu eve git dedi ama doğum çoktan başlamış ben bir terslik var diye gitmedim 8 cm acıklıkla hemen doğuma aldılar
28 Mart 2023 (1,801 puan) yorumladı
ilişkiye girmiştm ondan sonra doğum başladı
28 Mart 2023 (273 puan) yorumladı
Bende ise yaramıyor galiba

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 256 göst.
0 oy
1 cevap 185 göst.
14 Aralık 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Frddmr (158 puan) sordu
0 oy
4 cevap 285 göst.
0 oy
1 cevap 420 göst.

1,512,632 soru

24,671,496 cevap

367,283 kullanıcı

...