14+4 günlük gebeyim bademciklerim şişti ve hep penisilinli iğne vurulmam gerekiyor bende ağız tazeleyici sprey vardı onu kullandım 1 fiş ve çok iyi geldi ama bebeğe zarar verir mi ya
1,512,262 soru
24,666,915 cevap
367,044 kullanıcı