Kızlar yarın 8. Haftaya giriyorum geçen hafta oldu biraz progestan verdi doktor şimdi yine gelmiş kahverengi baya bı . Doktor pembe yada kirmizi olursa gel dedi korkuyorum valla ilkinde hiç böyle birşey olmamıştı deli gibi bulantı kusma bide bu akıntı olunca (
1,512,749 soru
24,673,344 cevap
367,397 kullanıcı