0 oy
316 göst.
15 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (16 puan) sordu

Kızlar 37 haftaligim Panik atak oluştu nefes alamıyorum nabzim 115 atıyor bebişin ayakları gogsumun altina dikildi nefes darlığı oluştu sizlerde olan varmı :((

3 Cevap

0 oy
15 Ocak 2019 (967 puan) cevapladı

Valla bende değil ama eşim panik atak hastası 

-Reklam-
0 oy
15 Ocak 2019 (166 puan) cevapladı

Bende 37 haftalığımhaftalığım pazartesi sezeryana giricem benimde kafası bacakları midemde popu asyada nefes darlığı yorgunluk oluyo zaten ama ataktan dolayı oluyoda sldoltorunla bir konuş ben ilaç kullanıyorum 

0 oy
15 Ocak 2019 (541 puan) cevapladı

Benim nabzım hamile kaldığımı öğrendiğim günden beri yüksek 100 115 bazen 120 oluyor bunun için kardiyolojiye bile gittim ama bişey çıkmadı kalbini ferah tut canım son haftalar yaa stresten dolayı yükselmiştir korkma.. Hayırlısı ile al bebeğini kucağına inşallah senin doğumun benden önce benide duanda unutma olurmu❤

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 119 göst.
0 oy
6 cevap 564 göst.
0 oy
2 cevap 197 göst.

1,512,452 soru

24,669,320 cevap

367,168 kullanıcı

...