Merhaba arkadaşlar ben normalde çatlatma iğnesi tedavisi oluyorum bir ay ara verdik diğer tekrar baslicaz Dr duphaston kullan dedi 14.gunu dedi , bunu kullananlar var mı ?
1,512,734 soru
24,673,046 cevap
367,375 kullanıcı