–1 oy
439 göst.
23 Mart 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (4 puan) sordu
Hamilelikte sekizinci haftadayim. Daha önce düşük yaşadığım için progestan kullanıyorum. Bugün böyle bi akıntı geldi ama normal mi? 
Gebelik haftası 8

2 Cevap

0 oy
23 Mart 2023 (518 puan) cevapladı
Normal değil canım bi hastaneye git 
-Reklam-
0 oy
23 Mart 2023 (106 puan) cevapladı
Yanlış bilgi vermek istemm ama bende de olmuştu ilk haftalarda şimdi çok şükür 25 haftalık olduk içini ferah tut düşük olsa kanaman olurdu mutlaka ama normal bir şey mi onu bilmiyorum 

1,512,425 soru

24,668,903 cevap

367,153 kullanıcı

...