0 oy
231 göst.
22 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,257 puan) sordu
Kızlar sabahdan beri sol kasgma agrı gelip gidiyor.regl olacakmşm gibi bi agrı bi geliyor bi gidiyor.ama sol tarafda oluyo bitek.evde fetal dopplerle kalp atşna da baktm atyor kalbi.haraket de ediyor normal.bu agrı normalmi sizce? Bide bebegin eşi aşagda oldugu icin korkuyorum 
Gebelik haftası 19

1 cevap

0 oy
22 Mart 2023 (64 puan) cevapladı
Normal Dr cnm bebeğin kizmi
22 Mart 2023 (1,257 puan) yorumladı
Yok cNm erkek
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 290 göst.
0 oy
2 cevap 390 göst.
0 oy
1 cevap 404 göst.

1,512,339 soru

24,667,962 cevap

367,097 kullanıcı

...