24 hqftamdan beri bekliyorum bende canim 2.aşimi gelicek alma die bekle dedi aile hekimim bekliyorum eczaneden alicam bakayım gelmezse 32 ye kadar olma ihtimali varmış 29 haftaligim sezeryan olacağım
1,512,185 soru
24,666,026 cevap
366,978 kullanıcı