0 oy
251 göst.
18 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (456 puan) sordu
Kızlar bebeğim üç aylık oldu evde çok bunaldım eşimden iş gereği ayrıyız gündüzleri.. evde ikramlık yapıp satmak istiyorum yapan var mı kazançlı mi sizce 
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

1 cevap

0 oy
18 Mart 2023 (1,946 puan) cevapladı
Malzeme fiyatları, elektrik, emek vs. bu zamanda bana pek kârlı iş gibi gelmiyor. Çevreniz varsa ve fiyatları da yüksek tutacaksanız belki. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 525 göst.
0 oy
1 cevap 284 göst.
27 Nisan 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ervamina (12 puan) sordu
0 oy
4 cevap 555 göst.
19 Ekim 2022 Doğum kategorisinde Kadernehir (584 puan) sordu
0 oy
0 cevap 292 göst.
25 Ağustos 2021 Doğum kategorisinde Esra yavuz67 (454 puan) sordu

1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...