0 oy
100 göst.
15 Mart 2023 Doğum kategorisinde (83 puan) sordu
Kızlar benim bebeğimin pilesantasinda kist vardı 24 haftalik ken karnım da kalbi durdu şimdi sorum ben doğumdan 10 gun sonra kontrole gittim rahim temiz dedi geçen de kanamam oldu tekrar gittim rahimde kist oluşmuş pilesanta dan geciyomus başka bi hastaneye yonlendirdi başına böyle bisey gelen var mi rahim deki kist zararlı midir doktora git cem tabiki ama randevum 2 hafta sonra ve çok kafaya takiyorum

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 148 göst.
24 Eylül 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde glsm_12 (647 puan) sordu
0 oy
3 cevap 250 göst.
20 Temmuz 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Anne-bebek (361 puan) sordu
0 oy
4 cevap 196 göst.
16 Mart 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Nissisel (2 puan) sordu
0 oy
3 cevap 508 göst.
28 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Ceran Habibe (74 puan) sordu

1,512,245 soru

24,666,743 cevap

367,040 kullanıcı

...