0 oy
199 göst.
14 Mart 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (12 puan) sordu

image

Bir yardmcı olurmusunuz ben bu sonuçları ablamyorum doktor dediki yumurtlaman olmuyor dedi korunma ilacı verdi hormonumun bir taneside düşük çkmş hormonumu düzeltip sonra çatlatma ignesi vercekmiş ama ben cok korkyorum hormonum yükselmezse diye bir bilgisi olan varsa beni biraz rahtlata bilirmi.

Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

+1 oy
14 Mart 2023 (4,693 puan) cevapladı
Doktor sonuçları gördü ve yorumladı yani doğru mu? 
14 Mart 2023 (12 puan) yorumladı
Evet şuan korunma ilacı verdi 8 gün sonra tekrar gitçem hormonum yükselirse catlatma ilacı vercekmiş ama ben çok korkyom abla yaa
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 604 göst.
0 oy
1 cevap 232 göst.

1,512,234 soru

24,666,656 cevap

367,028 kullanıcı

...