Kızlar şimdiye kadar çok şükür ödemim hiç olmadı ayaklarda ellerde falan,hep tuzssuz yiyorum bol su içiyorum aşırı lavaboya çıkıyorum..
Acaba şimdiden sonra olur mu ödem yoksa ödemsiz biter mi
1,512,221 soru
24,666,412 cevap
367,006 kullanıcı