Bebeğim erken doğdu 30 haftalık. Bıngıldağı erken kapanmaya başlamış. Şu an anne karnında 38 haftalık. Yani iki ay oldu doğalı. Aile hekimliğinde böyle söylediler. Yarın doktor randevusu var ama ben çok endişeliyim başına böyle bir şey gelen var mı
1,512,591 soru
24,671,148 cevap
367,270 kullanıcı