0 oy
78 göst.
11 Mart 2023 Tüp Bebek kategorisinde (374 puan) sordu
Kizlar ben buraya üç gün önce karnimda ağrı var doktora gitmeye korkuyorum demiştim kötü haber alirim yada kese büyüyordur fln diye düşünmüştüm ama dün kontrolumde kese etrafında kanama oluşmuş ve düşük tehlikem var dua edin kizlar herkez evladına kavuşsun bide ara ara agrin oluyorsa sıkıntı yapmayın kizlar ama sabahtan akşama kadar geçmeyen ağrınız varsa ve siddetliyse mutlaka doktorunuza gidin 
Gebelik haftası 11+3

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular


1,512,568 soru

24,670,907 cevap

367,254 kullanıcı

...