0 oy
286 göst.
9 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
38 haftalık bebeğim karnı büyük ve tombiş bebek sezeyan günü verecekler bunu yaşayan varmı riskli bı durummu
Gebelik haftası 38

3 Cevap

0 oy
9 Mart 2023 (82 puan) cevapladı
Valla benim bebeğim için de kafası büyük çok kilolu falan demişlerdi Bi doğum yaptım 3 kilo ufacık bebek moralimi çok bozmuşlardı çok kilolu normal doğum yapamazsın dediler çok şükür öyle bişi de olmadı normal doğum yaptı. İnşallah sizde sağ salim kucağınıza alırsınız bebeğinizi 
-Reklam-
0 oy
9 Mart 2023 (30 puan) cevapladı
benimde bebeğime öle demislerdi artı kafasi büyük dogurmazsin dediler sezeryan oldum . korkma bence ben bı gün içinde yattım doğdu daha 1 haftadan fazla vardı doguma
0 oy
9 Mart 2023 (108 puan) cevapladı
Bana da öyle demişlerdi oğlum 3700 doğdu kafası büyük normal olmaz demişlerdi. Sezaryen olmuştum.simdi bu bebeğim icin de kafa yapisi büyük diyorlar da bakalım

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 1,835 göst.
0 oy
3 cevap 622 göst.
26 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mavi ay !! (35 puan) sordu
0 oy
9 cevap 729 göst.
0 oy
4 cevap 545 göst.

1,512,336 soru

24,667,936 cevap

367,096 kullanıcı

...