0 oy
320 göst.
7 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (137 puan) sordu
Kizlar 37de sezeryana alınan warmi
Gebelik haftası 29+2

3 Cevap

0 oy
7 Mart 2023 (599 puan) cevapladı
Sezaryan genelde 39 da veriyorlar diye biliyorum 
-Reklam-
0 oy
7 Mart 2023 misafir cevapladı
Evet bu gun oldum 37+1 birde :)
8 Mart 2023 (170 puan) yorumladı
Nasıl peki
8 Mart 2023 (137 puan) yorumladı
Nerde oldun
9 Mart 2023 misafir yorumladı
Sanliurfa devley hastanesinde
0 oy
8 Mart 2023 (22 puan) cevapladı
40 haftasına kadar doğum sancısı tutmazsa sezaryanla alınacak benimki hiç istemiyorum. 39 haftadayım şu  an

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 666 göst.
7 Mayıs 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde hamislerdenbiri (174 puan) sordu
0 oy
1 cevap 175 göst.
23 Ocak 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Serpil94 (234 puan) sordu
0 oy
5 cevap 628 göst.
4 Kasım 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Serpil4233 (46 puan) sordu
0 oy
6 cevap 351 göst.

1,512,339 soru

24,667,966 cevap

367,099 kullanıcı

...