0 oy
428 göst.
5 Mart 2023 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu
KMerhaba, 

22 şubatta sezeryan oldum. Bir hafta sonrasında kontrolden sonra aşırı derece grip oldum ve öksürük hapşırma başladı. Öksürük hapşırma olduğu zamanlar kanama bir miktar arttı. Normal midir iç dikişler zarar görmüş olabilir mi? Nasıl anlaşılır 

2 Cevap

0 oy
7 Mart 2023 (2 puan) cevapladı
Normaldir zorlama olmadığı sürece patlama vs olamaz kanamanın artması içerideki kanın kendini dışarı atmasından dolayıdır endişe etme 
-Reklam-
0 oy
7 Mart 2023 (45 puan) cevapladı
Hapşırmayla  ya da öksürmeyle  dikiş  ptlamaz  canım  endişe  etme  ben sezeryandan  çıktım  hapsirip  oksurdum  çok  usudugum  için  ağır  kaldırıp  zorlamadigin  sürece  dikislerine  hiç birşey  olmaz  rahat ol

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 390 göst.
0 oy
7 cevap 533 göst.
0 oy
3 cevap 524 göst.
8 Aralık 2023 Doğum kategorisinde Eyluladen (131 puan) sordu

1,512,337 soru

24,667,949 cevap

367,096 kullanıcı

...