0 oy
379 göst.
4 Mart 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (768 puan) sordu
Eşime dedim kimseye söyleme hamile olduğumu. Annesine söylemiş. Bana deseydi ben çok istiyorum söylemeyi tamam söyle derdim . Sanki çok seviyorlar ya torunlarını dört gözle hamile olmamı mı bekliyorlardı. Ne vardı yani dilini tutsa sonuç olarak söyleme dedim tamam dedi. İnsan en yakınlarına da güvenemicekse kime güvenecek eşime söylüyorum anlamıyor abartma diyor. Güven ekmek gibi su gibi birşey :((
Kapatılma nedeni: Sohbet bölümünü kullanınız.

İlgili sorular

0 oy
28 cevap 1,710 göst.
1 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde muge6 (406 puan) sordu
0 oy
2 cevap 209 göst.

1,512,781 soru

24,673,712 cevap

367,414 kullanıcı

...