0 oy
211 göst.
3 Mart 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1 puan) sordu
Kızlar hamileligim ilk aylarından belli şuan 32 haftalık oldum rahim mantarı oluyorum çook kötü bir durumdayım krem fitil kulanndım herdafasında benimki kronikleşti artık aranızda olupta kurtulan varmı ne kullanıp 
Gebelik haftası 32

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 631 göst.
0 oy
2 cevap 512 göst.
0 oy
4 cevap 424 göst.
19 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Sevilayseza (276 puan) sordu
0 oy
2 cevap 329 göst.

1,512,490 soru

24,669,928 cevap

367,199 kullanıcı

...