8 haftaliķ hamileyim belimin sağ tarafı çok ağrıo neden acaba?
Rahim büyüdükçe bele baskı uapıyor çok normal bende ilk zamanlardan beri bel ve bacak ağrısı yapıyorum.
Aynisi benimde var 5+5 benimde ve belim acayip agriyor
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı