0 oy
143 göst.
27 Şubat 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (184 puan) sordu
11+2 sol göğüsüm de saplanma gibi ağrı geliyor arada neden yardımcı olur musunuz 
Gebelik haftası 11+2

1 cevap

0 oy
27 Şubat 2023 (82 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Bu süreç bebek doğana kadar devam edebiliyor maalesef. Ben iki göğsümde yaşıyorum. Hormon dengemiz değiştiği ve etkinliği arttığı için oluyor. Tabii süt kanallarımızın gelişmesi de etkiliyor. :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 119 göst.
27 Şubat 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Yasemingirl (184 puan) sordu
0 oy
3 cevap 354 göst.
0 oy
2 cevap 302 göst.
0 oy
5 cevap 1,058 göst.

1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...