0 oy
219 göst.
25 Şubat 2023 Tüp Bebek kategorisinde (212 puan) sordu
Bugün karnım tam aşağıda ağrıyor kızlar rahim üstü 17 haftalık hamileyim yarın inşallah 18 olacam otururken kalkarken ağrı oluyor normal mi 
Gebelik haftası 17
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
25 Şubat 2023 (991 puan) cevapladı
Bu doktorun cevaplaması gereken bir soru doktora danışın burdakilerin her türlü yorumu olur yorar oda 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 305 göst.
26 Şubat 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
2 cevap 268 göst.
24 Şubat 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
3 cevap 267 göst.
23 Şubat 2023 Tüp Bebek kategorisinde A&_ (212 puan) sordu
0 oy
4 cevap 282 göst.
27 Temmuz 2022 Tüp Bebek kategorisinde Ayselaliakar (2 puan) sordu

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...