0 oy
176 göst.
23 Şubat 2023 Hamile Kalamama kategorisinde (116 puan) sordu

Kizlar bugun tekrar hastaneye gittim cok sukur yine gersey temiz cikti doktorum ilac yazdi ama adetimin 6.gununde bu receteyi verdi ama ilac adetin 3.gunu kullanilmasi lazim ne yapayim lutfen bilenler yazabilirmi lutfenn

image

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 1,459 göst.
0 oy
2 cevap 593 göst.
28 Haziran 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Caglaecrin (395 puan) sordu
0 oy
1 cevap 1,218 göst.
9 Mayıs 2024 Hamile Kalamama kategorisinde Gamze g (169 puan) sordu
0 oy
1 cevap 390 göst.
14 Haziran 2023 Hamile Kalamama kategorisinde Rabia ALVER (116 puan) sordu

1,512,681 soru

24,672,240 cevap

367,325 kullanıcı

...