Hanımlar şeker yüklemesinde tokluk şekerim yüksek çıkmıştı 1.saat 196, 2.saat 163 bugün kontrolümüz vardı bebeğim 3 hafta ileride,diyetisyene gittim hemen liste verildi 1 hafta şeker ölçümü yapıcam evde sizlerde yaşayan oldu mu bunu
1,512,150 soru
24,665,544 cevap
366,953 kullanıcı