0 oy
130 göst.
21 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (14 puan) sordu
Selam arkadaşlar, 10 haftalık olmak üzereyim ve her şeyden tiksiniyorum. Evde yemek kokusu oldu mu o şey gözümde kararıyor. İştahım hiç yok, meyve yemeye çalışıyorum ama yemekle aram kötü. Günde iki öğün zar zor onda da az yiyorum. Bu durum bebeğe zarar verir mi? Çok endişeleniyorum. 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 339 göst.
27 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Natella (23 puan) sordu
0 oy
6 cevap 918 göst.
10 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mihribanhira (97 puan) sordu
0 oy
3 cevap 826 göst.
5 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde HATcooo (908 puan) sordu
0 oy
107 cevap 8,494 göst.

1,512,276 soru

24,667,009 cevap

367,046 kullanıcı

...