0 oy
105 göst.
21 Şubat 2023 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (538 puan) sordu
Kizlar nasilsiniz ben 21 haftalik hamileyim 3 gundur bobrek agrim var ve bu gun hastaneye yatmak zorundayim bobrek agrisi yetmezmis gibi anksiyetem panik atam yuzunden karnim ariyor sizler nasil geciriyosunuz  yasayniniz varmi 
Gebelik haftası 21

1 cevap

0 oy
21 Şubat 2023 (298 puan) cevapladı
Allah yardımcınız olsun benimde hamilelikte safra kesesi ağrısı vardı ankisiyetem de vardı kaç kere hastaneye yattım o kadar zor zamanlarım olduki anlatamam şimdi yavrum doğalı 7 ay oldu safra kesesi ameliyatı oldum 1 buçuk ay önce şükürler olsun ayaktayım size tavsiyem sabır etmek güzel günleri düşünmek biliyorum bu halde çok zor hormonlar izin vermiyor ama kendinize telkin verin hersey yolunda deyin inanın zamanla geçiyor Allah cc gücü herseye yeter o sabi nin hürmetine sizi bu durumdan kurtaracaktır 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 331 göst.
0 oy
4 cevap 263 göst.
17 Aralık 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Betülarslan (26 puan) sordu
0 oy
0 cevap 122 göst.

1,512,337 soru

24,667,949 cevap

367,096 kullanıcı

...