adet olacakmis gibi sancim var ama umursamiyorum umursamali miyim ?
Canım ya bende de oluyo 33+5 gunluguz bizde uzanıyorum hep gecen hafta gıttıgımde sıkıntı yok dedı yanlız makat gelısı duruyo dedı aradım doktoru gunde bı defa normal dedı 4 veya uzerı olursa gel dedı. Senın bebıs nasıl duruyo
1,512,749 soru
24,673,346 cevap
367,397 kullanıcı