0 oy
470 göst.
13 Ocak 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2,105 puan) sordu

Slm kızlar adetime 7 gün var kan testi verdim biraz önce geçen ay düşük yaptım salik nedeninden dolayı erken öğrenmem gerekiyor iyne kullanmam lazım ondan erken yaptım bı ihtimal olsa bile çıkarsa doktura gitcem dua edin benim için 

6 Cevap

0 oy
13 Ocak 2019 misafir cevapladı

Allah yardımcın olsun canım 

-Reklam-
0 oy
13 Ocak 2019 (931 puan) cevapladı

Allah gönlüne göre versin.  İçini ferah tut. Allah buyuktur. 

0 oy
13 Ocak 2019 (2,310 puan) cevapladı
Geçen ay düşük yaptiysan tehlikeli değil mi bu ay hamile kalmak? Çünkü en az 3 ay beklenmesi lazım diye biliyorum
13 Ocak 2019 (2,105 puan) yorumladı
Amin cnmm ish eşim almaya gitti sonucu
0 oy
13 Ocak 2019 (2,641 puan) cevapladı

Hayırlısı olsun cnm.

0 oy
13 Ocak 2019 (1,654 puan) cevapladı

Canım hatırladım seni bende heyecanla haberini bekliyorum hayırlısı olsun inşallah iğneni ona göre kullanırsın 

0 oy
13 Ocak 2019 (2,105 puan) cevapladı

Kızlar sonucu eşim aradi söyledi 5.1 sonuç daha bugün hariç 7 günüm var adetime

13 Ocak 2019 (858 puan) yorumladı
Yani bu sonuca göre hamilemisin canim
13 Ocak 2019 (2,105 puan) yorumladı
Yokda diyemem varda diyemem dedi acildeki doktur kendi dokturuma gitmedim

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 261 göst.
19 Ağustos 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde aise34 (674 puan) sordu
0 oy
2 cevap 565 göst.
0 oy
6 cevap 321 göst.
0 oy
14 cevap 1,449 göst.

1,512,481 soru

24,669,824 cevap

367,194 kullanıcı

...