0 oy
249 göst.
19 Şubat 2023 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (2 puan) sordu
Merhaba kızlar ben geçen doktora gittim hamileyim 6 haftalık doktor keseyi gördü ama bebeği gormedi ilk gebeliğim 10 gün sonra tekrar gel dedi çok endişeleniyorum bu normal midir bazen bebek geç dollene biliyor dedi
Gebelik haftası 6
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

1 cevap

0 oy
19 Şubat 2023 (1,163 puan) cevapladı
Başlığı düzeltin yoksa kapanır postunuz 
19 Şubat 2023 (253 puan) yorumladı
Merhaba. Geç döllenme olabilir doktorun dediği gibi. Sekizinci haftaya kadar beklenebiliyor diye biliyorum. Yani geç görebilirsiniz bebeği normal. Endişelenmeyin her şey yolundadır inşallah.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 862 göst.
0 oy
14 cevap 882 göst.
0 oy
3 cevap 252 göst.
0 oy
1 cevap 276 göst.

1,512,346 soru

24,667,984 cevap

367,102 kullanıcı

...