0 oy
353 göst.
19 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,304 puan) sordu
Kızlar bi kaç gün once gebelik testi yapdim dun de yapdim ilk dakikada silik cikdi gözle gorulur sonra kaldikca belirginlesiyor ama hic koyulasmiyo hep aynı kimyasal ola bilirmi? Adetim gecdi bu gunle 3 gün 

6 Cevap

0 oy
19 Şubat 2023 (158 puan) cevapladı
Sanmıyorum canım muhtemelen hamilesin , acilden kan verdir orda çıkar zaten , ya da yarın sağlık ocağından kan ver orda da çıkar 
19 Şubat 2023 (1,304 puan) yorumladı
Koyulasmamasi normalmidir ?
-Reklam-
0 oy
19 Şubat 2023 (2,264 puan) cevapladı

image

ne kadar silik çıktı testin  bu sekilde çıktı benim  gittigimde keseyi gördüm.canim
19 Şubat 2023 (1,304 puan) yorumladı
Hayır canım boyle diyil
19 Şubat 2023 (2,264 puan) yorumladı
Korkma betan düşüktür   adetinde yeni geçtiği icin   silik çıkar  geç döllenme olabilir mesela ben hangi tarihte  hamile kaldığımı biliyorum çünkü kaza oldu:) direk adetimden sonraki ilişkim den oldu  senin daha gec olmuştur mesela
0 oy
19 Şubat 2023 (54 puan) cevapladı
Benim de hep silikti. Adetin 10.günü falan koyulaştı ancak. Adet günümde beta 8di. Ben de kimyasaldan korktum ama çok şükür şu an 11.haftadayız, her şey yolunda. İyi düşünün, iyi olsun inşallah
19 Şubat 2023 (1,304 puan) yorumladı
Inşallah canım
0 oy
19 Şubat 2023 (1,304 puan) cevapladı
Post yukari çıksın 
0 oy
19 Şubat 2023 (92 puan) cevapladı
Canım benim ki de aynı öyleydi ilk silikti belirgenleşti sonra , koyu olup olmaması önemli değil kan testi vermelisin 
0 oy
19 Şubat 2023 (1,409 puan) cevapladı

Aynı sorunu yaşıyorum senle benimde adete 7 gün kala yaptim silikti 4 gün kaldı hala silik geçen ayda kimyasal gebelik oldu diye bende korkuyorum senin de

image

böyle miydi 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 447 göst.
11 Ekim 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nigar983fn (192 puan) sordu
0 oy
5 cevap 611 göst.
28 Şubat 2019 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Gozde27 (2,105 puan) sordu
0 oy
4 cevap 312 göst.

1,512,748 soru

24,673,328 cevap

367,395 kullanıcı

...