0 oy
490 göst.
13 Ocak 2019 Doğum kategorisinde (351 puan) sordu
Anneler hastane odanızı nasıl süslediniz ve malzemeleri nerden aldınız?

İsimli çikolata vs. 

Birde devlette yapılırsa doğumda böyle bir şey yaptırıyorlar mı

2 Cevap

+1 oy
13 Ocak 2019 (1,249 puan) cevapladı

Bence en saçma uğraş hamile halinle ama sen bilirsin tabi . Ben iyiki uğraşmamışım zaten suni sancıdan oda moda görmedi gözüm.

13 Ocak 2019 (351 puan) yorumladı
Gerekli gibi görülüyor. Yapıp yapmama konusunda karar veremedim bende
-Reklam-
+1 oy
13 Ocak 2019 (1,654 puan) cevapladı

Ozel de yaptim ben dogumdayken suslendi esim ailem susledi bebek cikolata kapı süsü hediyelik herşey defnenin atölyesi diye bir site var oraya yaptırdım kurabiyeleri kendim yaptım bir de kapı ve içeriye büyük afiş yaptırdık fotoğrafçıya yaptırdı eşim biz 8 yıl sonra kavuştuk o yüzden çok abartmış olabiliriz ama güzeldi devlette yenimahalle devlet hastanesinde arkadaşım doğum yaptı izin vermişlerdi 

13 Ocak 2019 (351 puan) yorumladı
Hayırlı olsun. Teşekkür ederim

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 658 göst.
15 Ekim 2018 Hamilelik Alışveriş kategorisinde Deryaengiin (896 puan) sordu
0 oy
1 cevap 271 göst.
10 Şubat 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bilgesarikaya (12 puan) sordu
0 oy
3 cevap 261 göst.
9 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mvlde (1,028 puan) sordu

1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...