0 oy
296 göst.
15 Şubat 2023 Doğum kategorisinde (115 puan) sordu
Şuan 37 haftalık gebeyim normal doğum olması için yaptığınız fayda gördüğünüz tavsiyeleriniz varmı acaba 
Gebelik haftası 37

2 Cevap

0 oy
15 Şubat 2023 (2,128 puan) cevapladı
Ben gebeligin basindan beri hareketliydim onunda etkisi var rabi ama benim dogumumu baslatan iliski olmustu.
15 Şubat 2023 (86 puan) yorumladı
Kaçıncı hafta da acaba, nasıl fark ettiniz
15 Şubat 2023 (2,128 puan) yorumladı
37+6da dogum yaptim. 37inin basinda olmustu son iliski, hemen sonrasinda cocugun kanala girdigini hissettim diyebilirim. Iliskiden 3 gun sonra hic gecmeyen sancilarim oldu ama ertesi gun gecmisti onemsemedim, 2 gun sonraysa nisan geldi o gun 3,5 cm aciklikla gittim hastaneye, dogum yaptim.
15 Şubat 2023 (86 puan) yorumladı
Suyunuz geldi mi ilk dogumunuz muydu
15 Şubat 2023 (2,128 puan) yorumladı
Nisan geldi, suyum gelmedi suyumu hastanede doktor patlatti. Nisanda hafif pembemsi seffaf akinti seklinde olmustu. Ilk dogumumdu.
16 Şubat 2023 (115 puan) yorumladı
Anladım teşekkür ederim doktor banada ilişkiyi tavsiye etti bakalım hayırlısı
-Reklam-
0 oy
15 Şubat 2023 (40 puan) cevapladı
Ben de şu köşede bekliyim. Üste çıksın. 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 505 göst.
21 Kasım 2022 Hamile Kalamama kategorisinde Zeliha 1997_09 (200 puan) sordu
0 oy
0 cevap 189 göst.
8 Temmuz 2022 Doğum kategorisinde ayse_34 (140 puan) sordu
0 oy
2 cevap 257 göst.
0 oy
5 cevap 389 göst.
17 Şubat 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rbil (369 puan) sordu

1,512,482 soru

24,669,797 cevap

367,193 kullanıcı

...