0 oy
239 göst.
15 Şubat 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (1,075 puan) sordu
Sanırım ne sampuan ne ılac alsam fayda etmeyecek gıbı ama. Bilmiyorum 18 hafta oldum hala dökülüyor hemde baya. Ne kullandnz sız dokulmesı durdu mu bu konuda fikriniz var mı. 

2 Cevap

0 oy
15 Şubat 2023 (14,030 puan) cevapladı
Gebelikte çok normal, hatta emzirirken de normal dökülme karşıtı şampuan alabilirsiniz. E vitamini serumu alıp şampuanınıza biraz koyabilirsiniz. 
-Reklam-
0 oy
15 Şubat 2023 (45 puan) cevapladı
Doktorunuz kan ilacı başlatmadımı benimde öyleydi takı kan ilacına başlayan kadar şuan dökülmüyor ve çoğaldı gibi ama emzirme zamanında tekrar başlıyor dökülmeler
15 Şubat 2023 (1,075 puan) yorumladı
Gyneferon verdı. Daha ıcmedım. Siz hangisini ıcıyosunuz.
15 Şubat 2023 (45 puan) yorumladı
Evet bende onu içiyorum günde 1 kere ilk başlarda bana uyku yapmıştı sanki şimdi gece içmeye başladım aç karnına yatmadan önce

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 736 göst.
0 oy
3 cevap 525 göst.
10 Ekim 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Evrem123 (106 puan) sordu
0 oy
7 cevap 577 göst.
10 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Seher.45 (31 puan) sordu

1,512,455 soru

24,669,330 cevap

367,168 kullanıcı

...